lördag 28 maj 2011

misstagen

funderar på vad som kommer bli ens livs största misstag..

du har gjort ditt livs största misstag. du har struntat i mig, kastat mig åt sidan. du har aldrig brytt dig - som en person som du - förväntas att göra. jag undrar om jag finns någonstans i ditt bakhuvud.
jag tänker på dig nästan varje dag. och inte bara en gång då, utan många gånger. så många gånger att jag inte ens kan räkna dom på mina händer.
jag tänker på om du tänker på mig. om du har mig i tankarna långt bak i ditt huvud! snälla, låt mig veta. låt mig veta att du kanske älskar mig.

du är så långt borta från mitt liv, men ändå så nära. jag känner dig inte, men någonting säger mig att det gör jag visst.

vet du hur mycket du har missat i mitt liv? alla lyckliga stunder jag haft. alla jobbiga stunder.. allting har du missat. och det är pga av vad?

är du lat? har du dåligt samvete? du ska veta att det bara växer för varje dag du inte hör av dig. är det pga någon annan? isf kan du väl snälla stå upp för vem du är och säga ifrån. eller är det för att du inte älskar mig?

jag känner mig bortglömd, åt helvete bortglömd ska du veta.



1 kommentar:

Anonym sa...

Bra och rolig blogg. Skulle va kul om du kunde uppdatera lite oftare än vad du gör nu, för din blogg är superbra! :) Lägg gärna in lite fler bilder om du orkar :)