söndag 30 januari 2011

vägkorsning

mitt liv just nu liknar en vägkorsning..ska jag svänga höger eller vänster?
eller ska jag ge upp dom tankarna jag har, tänka på mig själv och lägga gasen i botten och köra rakt fram?
för två dagar sen ungefär, var jag i botten. jag kände mig inte alls lycklig och tänkte - är livet såhär?
sen jag blivit singel har jag börjat tänka allt mer på livet och dess innehåll. på alla olika val man måste göra, inom en rad områden.
men jag kommer inte fram till något! kanske så det kommer bli ett tag framöver.

idag känner jag mig iallafall gladare, och trivs med situationen även fast jag vet att om några dagar kommer jag inte göra det.

förlåt till er som läser min blogg att jag "kod-skriver" och att det blivit väldigt personligt här, men min blogg är ju ett sätt för mig att skriva av mig.
har även funderat på att skaffa en hemlig blogg där jag kan skriva VERKLIGEN hur jag känner osv.
det skulle kännas bättre än att skriva såhär hemligt ;)



Inga kommentarer: