lördag 11 december 2010

new start

Jag har börjat mitt nya liv, en ny start.
Och nu handlar det inte om att börja vara nyttig.
Utan jag har börjat mitt nya liv som singel, efter mycket känslor och tankar hit och dit.
Det var och fortfarande jättesvårt att ta in det här, men jag följde mitt hjärta tillslut och tänkte på mig själv, hur jag skulle kunna bli lycklig. Och nu får jag se om detta är en bra lösning.

Därför är jag tillbaka hos mamma i Bohus nu. Det känns inte skönt att vara tillbaka i själva området, men jag ska väl ta mig härifrån så fort som möjligt. Söker lägenheter som en tok och hoppas verkligen på att något kommer upp!

Jag är uttråkad och känner mig ensam hela tiden, ser singellivet ut så?

Jag ska ta mig till backaplan och shoppa loss mina sista tusenlappar för denna månaden! Man mår bra av shopping :)


Inga kommentarer: