lördag 6 november 2010

meningslöst

Mitt liv står stilla just nu. På en och samma plats känns det som.
Händer verkligen ingenting speciellt. Och jag är så uttråkad. På mitt egna liv!

Skulle åkt med mamma och mormor och tändt ljus vid gravarna idag. Men så blev det inte. Så istället fick jag sätta igång två maskiner tvätt. Och jag började klättra på väggarna nästan för aldrig händer det något kul längre...fan.

Men fick skickat ett par sms till Emelie och jag fick med henne att sola med mig så det var ju lite uppiggande :)
Sen kommer kanske Loppan ikväll och färgar mitt hår. Brunt. Sugen på förändring. Jag kommer nog ångra mig första dagen när man inte vant sig men jag vet att jag passar i brunt så.

Usch vilket tråkigt inlägg. Nu får jag springa ner till tvättstugan igen.
Ha en trevlig lördag :)

Inga kommentarer: